You are here:: ΔΙΑΛΕΞΕIΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ SALES MANAGEMENT & BUSINESS TO BUSINESS MARKETING
 
 

ΔΙΑΛΕΞΕIΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ SALES MANAGEMENT & BUSINESS TO BUSINESS MARKETING

Print

 ΔΙΑΛΕΞΕIΣ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ SALES MANAGEMENT & BUSINESS TO BUSINESS MARKETING (Γ'Εξαμ.) EAΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2017-2018

   Κατά την διάρκεια των διαλέξεων των μαθημάτων του SALES MANAGEMENT & BUSINESS TO BUSINESS MARKETING του διδάσκοντα Δρος Κωνσταντίνου Γεωργάκα, του εαρινού εξαμήνου 2017-2018, έγιναν σύντομες 20λεπτες παρουσιάσεις και αναλύσεις σε εφαρμογές των συστημάτων πωλήσεων, customer services και της φιλοσοφίας του Business to Business Marketing από τους επισκέπτες εξωτερικούς ομιλητές κ.κ.:

· ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΡΑΓΛΑΝΗ, Διευθυντή Πωλήσεων της MINERVA A.E. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΛΕΚΤΙΚΗΣ, ο οποίος αναφέρθηκε στις πωλήσεις ενός γνωστού καταναλωτικού προϊόντος (εσώρουχα, φόρμες ύπνου), καθώς και στην πανελλαδική οργάνωση πωλήσεων της εταιρίας μέσω ιδιόκτητων καταστημάτων λιανικής και δικτύου ανεξαρτήτων καταστημάτων/πελατών.

· AΘΑΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΖΑΝΗ, Περιφερειακό Διευθυντή Πωλήσεων της ΦΑΡΜΑΣ ΚΟΥΚΑΚΗ Α.Ε. ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Αναλύθηκε η φιλοσοφία και η πανελλαδική οργάνωση των καταναλωτικών πωλήσεων της εταιρίας. Επίσης έγινε ταυτόχρονη παρουσίαση, ανάλυση και αξιοποίηση των μηνιαίων στοιχείων που χρησιμοποιεί η εταιρία από εξειδικευμένη εταιρία ερευνών, με στόχο τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο προγραμματισμό των πωλήσεων της.

 · ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΡΑΝΤΗ, Εμπορικό Διευθυντή της MILKPLAN A.E. EΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ. Ο ομιλητής ανέλυσε ένα πραγματικό case study βασισμένο στην προηγούμενη εργασιακή του εμπειρία στην εταιρία ΠΥΡΑΜΙΣ ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. (Νεροχύτες, αξεσουάρ μπάνιου, κουζίνες κλπ.) και την συνεργασία marketing & πωλήσεων Β2Β που ανέπτυξε με την ΙΚΕΑ Πανευρωπαϊκά.

·  ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ, Head of Conventional Cargo ΟΛΘ Α.Ε. Αναλύθηκε η δομή και η οργάνωση του ΟΛΘ κάτω από το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς, οι στόχοι και οι προοπτικές του λιμανιού για την Θεσσαλονίκη και τον ευρύτερο γεωγραφικό χώρο, ενώ έγινε ιδιαίτερη ανάλυση σε βάθος για το τι σημαίνει Β2Β Marketing & Πωλήσεις για μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών.

·  ΙΩΑΝΝΑ ΤΖΙΡΙΤΗ, Διευθύντρια Marketing ΙSOΜΑΤ Α.Ε. ΜΟΝΩΤΙΚΑ, ΣΤΕΓΑΝΩΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ. Η ομιλήτρια ανέλυσε διεξοδικά όλο το Μarketing, το Communication & το Promotional Plan της εταιρίας που στοχεύει στον τελικό χρήστη των προϊόντων που είναι ο «μάστορας» και ο «εφαρμοστής» των συστημάτων μόνωσης και στεγάνωσης, ενώ αναφέρθηκε και στην οργάνωση των πωλήσεων μέσω εξειδικευμένων καταστημάτων στις χώρες του εξωτερικού που έχει εξαγωγική δραστηριότητα.   

·  ΜΑΚΗ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΔΗ, Προϊστάμενο Τμήματος Marketing, Xoρηγιών, Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων του ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Ο ομιλητής αναφέρθηκε διεξοδικά τόσο στην προσέγγιση πωλήσεων Β2Β των υπηρεσιών του ΜΕΓΑΡΟΥ (Διεθνή Συνέδρια, Χορηγίες κλπ.) όσο και στην πώληση των πολιτιστικών υπηρεσιών του Μεγάρου στον τελικό καταναλωτή.

·  BΛΑΣΗ ΛΑΓΟ, Διευθυντή Πωλήσεων & Εξαγωγών της Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΥΚΑΜΠΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ. O ομιλητής ανέλυσε την οργάνωση των πωλήσεων εξωτερικού μέσω γραφείων της εταιρίας σε 10 πόλεις του εξωτερικού και την οργάνωση των πωλητών και του τμήματος customer service της εταιρίας. Πρόκειται για ένα προϊόν υψηλής τεχνολογίας και υψηλής προστιθέμενης αξίας που απευθύνεται και χρησιμοποιείται από άλλες βιομηχανίες (προσέγγιση Β2Β Πωλήσεις και Μarketing).

·  ΧΑΡΑΛΑΜΠΟ ΜΑΡΜΑΓΓΕΛΟ, Εμπορικό Διευθυντή της OLYMPIA ELECTRONICS A.E. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ. Ο ομιλητής παρουσίασε ένα πλήρες και ολοκληρωμένο πλάνο οργάνωσης πωλήσεων με στοιχεία και παραδείγματα αξιολόγησης των πωλητών και των προϊόντων της εταιρίας. Επίσης αναφέρθηκε αναλυτικά καις στις σχέσεις που αναπτύσσει η εταιρία με τους ενδιάμεσους, δηλαδή τα καταστήματα πώλησης ηλεκτρολογικού και ηλεκτρονικού υλικού.

Με την παρουσία των εξωτερικών ομιλητών, καλύφθηκαν οι τομείς πωλήσεων των ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ, των ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και των ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ο καθένας από τους οποίους έχει ιδιαιτερότητες στον τομέα της προσέγγισης των πωλήσεων & του marketing. Oι συμμετέχοντες κ.κ. φοιτήτριες & φοιτητές είχαν την ευκαιρία να αντιληφθούν και να κατανοήσουν ΠΩΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ τα θεωρητικά μοντέλα των πωλήσεων & του Β2Β marketing, οι δείκτες αξιολόγησης και αποδοτικότητας των πωλήσεων και ο πολύ σημαντικός ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού των πωλήσεων.

Στην τελευταία μας συνάντηση στις 19/5/2018 είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για 15 λεπτά από κοντά με ένα από τα πιο πρόσφατα «success story» της Θεσσαλονίκης, τον κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗ (CUSTOM MADE SHOES), ο οποίος είναι από τους ελάχιστους πανελλαδικά κατασκευαστές που σχεδιάζει και παράγει «ακριβά» χειροποίητα ανδρικά υποδήματα και «ντύνει» πολλούς και γνωστούς celebrities από τον κόσμο της βιομηχανίας και του θεάματος.